تأثیر مداخله آموزشی ترکیبی مجازی و حضوری مبتنی بر نظریه خودکارآمدی بندورا بر بهزیستی ذهنی مردان مبتلا به دیابت نوع دو
، مھا مسعودی
، محمد اسماعیل احمدیار
، حسن فاضلی نژاد
، راھله رھباریان
، داود ایل بیگی
، محمد علی فھمیده کار
، محسن گرگانی فیروزجایی
، مرضیه محمودی منش
، غلامحیدر تیموری بقسانی
، خدیجه قیصر کوشکی
مدل ساختاری نگرش به اعتیاد دانش آموزان بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده با نقش میانجیگری عدم تحمل ناکامی و دشواری تنظیم هیجان
شناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی در حوزه یادگیری الکترونیکی: یک مطالعه ترکیبی در میان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی